Mit tehetnek a cégek az Y generációval? - Gyakorlati útmutató
Íme néhány gyakorlati jellegű tanács Simon Sinek vezetési tanácsadótól a millenniumi nemzedék vezetéséhez.
Íme néhány gyakorlati jellegű tanács Simon Sinek vezetési tanácsadótól a millenniumi nemzedék vezetéséhez.
A karizmának semmi köze az energikussághoz: a világos miértből fakad. A saját személyünkön túlmutató ideálba vetett megingathatatlan meggyőződésből - vallja Simon Sinek vezetési és marketing-tanácsadó.
Azok a vezetők és szervezetek vonzanak tömegeket, akik és amelyek jól kommunikálják azt, hogy miben hisznek - mutat rá Simon Sinek vezetési és marketing-tanácsadó.
Nincs abban semmi rossz, ha másoktól próbálunk ellesni trükköket, de az igazi kihívás abban áll, hogy tudjuk: melyik megoldást érdemes átvenni - véli Simon Sinek vezetési és marketing-tanácsadó. Ebben segíthet a zellerteszt.
A nagy vezetők nemcsak motiválnak, hanem cselekvésre buzdítanak. Aki inspirálni képes, az célt ad az embereknek, vagy az összetartozás érzését nyújtja - vallja Simon Sinek vezetési és marketing-tanácsadó, aki új könyvében egy történelmi párhuzamon keresztül is bemutatja a vezetés és vezetés közti különbséget.
Vezetőként nemcsak abban kell bíznunk, hogy a munkatársaink betartják a szabályokat. Abban is biztosnak kell lennünk, hogy tudják, mikor rúghatják fel. Ennek kulcsa a kölcsönös bizalom – vallja Simon Sinek vezetési tanácsadó, aki írásában egy légi irányításos példán keresztül elmélkedik arról, milyen egy ideális vezető.
Valamiért felkelünk reggel, elkezdünk intézni, kitalálni, megalkotni, egyeztetni. Hogy mi a feladat, viszonylag pontosan tudjuk. Hogy miként fogjuk ellátni, bizonyos rutin után ezt is nagyjából sejtjük. De hogy miért is csináljuk napról napra ezt az egészet, már jóval nehezebb megmondani.
Simon Sinek vezetési szakértő gyakorlati jellegű tanácsai a millenniumi nemzedékkel dolgozó vezetők számára.
„Minden eladható”– tartják a reklámos berkekben mozgó szakemberek. Ez nem csupán a termékek és szolgáltatások értékesítésére igaz, de arra is, hogy meg tudjuk-e győzni barátainkat arról, hogy melyik filmet nézzük a moziban, vagy, hogy melyik buliba menjünk szombaton. A „tranzakció” sikeressége természetesen már rajtunk múlik, hiszen egymillió termékből jó, ha egy annyira kimagasló, hogy képes önmagát jövedelmezővé tenni. A legtutibb árut sokszor mindössze hajszálnyi különbség választja el a középszertől. De mi is ez a különbség?